Clienttevredenheidsonderzoek

In 2023: begeleiding krijgt een 8,6

Onze clienten blijken weer tevreden met onze begeleiding. Clienten waarderen IBASS als organisatie met een 8,1. De effecten van onze begeleiding blijken positief. Zie het hele rapport. 

In 2022: een 8,7 voor onze begeleiding

Bij IBASS doen we onze uiterste best om de cliënt goed te helpen. En we leren graag bij. We waarderen alle feedback enorm en nemen die zeer serieus.
In het laatste trimester van 2021 hebben we wederom een breed opgezet cliënttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. De resultaten daarvan zijn verwerkt in een rapport (klik hier voor het hele rapport). Hierin kun je lezen dat onze cliënten IBASS en onze begeleiding bijzonder goed waarderen. Zo gaven onze cliënten gemiddeld een 8,7 voor de begeleiding die ze van onze coaches ontvingen! Cliënten waarderen de kennis en ervaring van de coach (9,0), de houding van de coach (8,6), bereikbaarheid en nakomen afspraken (8,6), de begeleiding (8,7) en de klik met de coach (8,6). Dit maakt ons trots!

En wat ons nog trotser maakt: we krijgen al jarenlang zulke hoge waarderingscijfers van de mensen voor wie we het doen! Lees hieronder hoe eerdere onderzoeken uitpakten. 

In 2021 verschenen de resultaten van ons vorige clienttevredenheidsopnderzoek. Ook toen was de waardering voor onze begeleiding hoog. Zo gaven onze cliënten ons destijds gemiddeld een 8,5 voor de begeleiding die ze van onze coaches ontvingen! Lees hier de samenvatting.

In 2019 was er ook een cliënttevredenheidsonderzoek. De resultaten daarvan zijn verwerkt in een rapport getiteld Clienttevredenheidsonderzoek 2019.  Cliënten gaven gemiddeld een 8,5 voor de begeleiding die ze van onze coaches ontvingen!

In 2016 is ook een cliënttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. De uitkomsten van dit onderzoek kunt u hier lezen.

Er is een vergelijking gemaakt met de uitkomsten van het onderzoek in 2014, wat door vier studenten van de Hogeschool Arnhem Nijmegen is uitgevoerd en waar destijds een folder van is gemaakt.